ثبت پايتخت 396 ثبت پايتخت 396 .

ثبت پايتخت 396

ثبت شركت

ثبت شركت


ثبت پايتخت در اين بخش از مطالب خود ، مراحل ثبت شركت و هزينه ثبت شركت را عنوان داشته و مورد بررسي قرار ميدهد.

شركت
 

شريك شدن تعدادي از افراد كه براي رسيدن به هدف خاص در كنار هم جمع شده اند را مي توان معني شركت دانست.
شركت ها خود داراي شخصيت حقوقي هستند . شايان ذكر است : شركت ها تنها زماني كه به ثبت مي رسند قانون از آن ها حمايت خواهد كرد . 
 

انواع مختلفي از شركت ها وجود دارد : شركت با مسئوليت محدود ، شركت نسبي ، شركت غير سهامي ، شركت سهامي شركت تعاوني ، شركت تضامني و…

در نظر داشته باشيد كه هزينه ثبت شركت براي هر يك متفاوت مي باشد .

مدارك لازم ثبت شركت
 

-اظهارنامه ( دو نسخه )
-اساسنامه ( دو نسخه )
-كامل كردن فرم تعيين نام به ترتيب اولويت نام هاي پيشنهادي و نيز قبض واريزي .
-اصل گواهي بانكي مبني بر تاديه سرمايه تعهدي كه حداقل 35 درصد سرمايه است همراه با قبض واريزي .
-اصل مجوز فعاليت از مراجع مربوطه درصورتيكه ثبت موضوع به مجوز نياز داشته باشد.
-كپي برابر اصل مدارك احراز هويت سهامداران ، مديران و بازرس ها
-اصل گواهي عدم سو پيشينه هيات مديره ، مديرعامل و بازرس ها
-صورت جلسه مجمع عمومي موسسين (دو نسخه)
-صورت جلسه هيات مديره تكميل گرديده (دو نسخه)
-اصل وكالت نامه وكيل دادگستري ( چنانچه ثبت شركت توسط وكيل شركت صورت گرفته شود.)
 

مراحل ثبت شركت
 

 

تكميل فرم موجود در پايگاه اينترنتي اداره كل ثبت شركت ها به نشاني irsherkat.ssaa.ir در فرم مختص به نام و شخص حقوقي به ترتيب اولويت 5 نام انتخابي درج شود .
_ درج مدت زمان و همچنين موضوع فعاليت و آدرس دقيق و حقيقي شركت و سرمايه شركت .
تعيين سمت و نام شركا و سهام هر كدام . اگر شركت داراي شعباتي باشد معرفي مشخصات تمامي آن ها .
_ پس از تاييد اطلاعات ، بارگذاري اساسنامه و شركت نامه در سايت اينترنتي
_ پس از طي اين مراحل بايد منتظر باشيد تا اداره ثبت شركت ها از شما بخواهد مدارك را براي آن ها ارسال نماييد .
_بعد از تاييد مدارك ، شماره ثبت شركت به شما ارائه مي گردد . حال بايد آگهي ثبت شركت را در روزنامه رسمي به چاپ برسانيد . قابل ذكر است كه در آگهي مي بايست اطلاعاتي درباره نام شركت ، نوع فعاليت مدت و اطلاعاتي از اين قبيل عنوان شود .
 

 


ثبت شركت ، ثبت برند
كليه خدمات ثبتي شركت ها
 

چنانچه از متقاضيان ثبت شركت ، ثبت برند ، اخذ كد اقتصادي ، شركت رتبه دار هستيد ، مجموعه ثبت پايتخت همراه و ياري گر شما در تمامي مراحل آن خواهد بود . براي اين منظور بر روي لينك ها كليك فرموده و مطالب ما را با دقت مطالعه نماييد . سپس با ما تماس بگيريد . مشاوران ، متخصصان و حقوقدانان ثبت پايتخت در خدمت شما خواهند بود. همواره رضايتمندي شما در اولويت امور ما قرار دارد .

هزينه ثبت شركت
هزينه ثبت شركت براي هر كدام از انواع شركت ها متفاوت مي باشد. موارد زيادي نيز بر مبلغ اين هزينه تاثير گذار هستند.

در زير برخي از موارد مهمي كه باعث ايجاد اين تفاوت هزينه ها در ثبت مي شود را عنوان مي داريم:

وجه تعيين نام – وجه پستي ثبت شركت – حق الثبت

وجه درج در روزنامه محلي – وجوه پاكت ، پوشه و ديگر متعلقات پرونده

هزينه روزنامه رسمي كل كشور – هزينه هاي مربوط به پلمپ دفاتر تجاري

هزينه جهت تشكيل پرونده مالياتي و دريافت كد اقتصادي

 


ثبت برند


ثبت علامت در ايران اختياري است غير از مواردي كه دولت آن را الزامي كرده است . با اينحال بخاطر مزيت هاي ثبت برند ، اغلب تجار و شركت هاي تجاري به ثبت علائم خود اقدام مي كنند. اين بخش از مطالب پايتخت ثبت به مبحث استعلام ثبت برند ، هزينه ثبت برند و ساير موارد مربوط و مهم خواهد پرداخت .

استعلام ثبت برند
ثبت برند تجاري با توجه به قوانين هرمكاني شرايط و محدوديت هاي خاص خودش را دارد .

 

بايد دقت داشت كلمات انتخابي عام و توصيفي نباشند ؛ خلاف نظم عمومي و اخلاق و گمراه كننده نباشد ، از نظر خصوصيات و شرايط جغرافيايي مراكز تجاري و عموم را گمراه نكند ، مشابه وجود نداشته باشد و…
براي ثبت برند تاريخ تقاضاي ثبت از موارد مهم به حساب مي آيد ، چرا كه در ثبت برند فردي كه تاريخ تقاضاي آن ارجعيت داشته باشد اجازه ي به ثبت رساندن برند به او داده خواهد شد .
قوانين و ملزومات بسياري در خصوص ثبت موفق يك برند وجو دارد .
 

از مهمترين مراحل و ملزومات آن استعلام قبل از ثبت است.

در استعلام ثبت برند ميزان درصد تاييد علامت مورد نظر و اسامي ، طرح ها و شكل هاي برندهايي كه قبلا به ثبت رسيده به همراه نوع كالا يا خدمات و طبقه ي ثبت شده در آن بررسي مي گردد .

همچنين اين كار باعث صرفه جويي در زمان و هزينه به دليل عدم رد برند مي شود .

هزينه ثبت برند
هزينه ثبت برند شامل :

پرداختي هاي دولتي و فيش هاي واريزي از جمله : هزينه ثبت اظهارنامه برند مي باشد .

اين وجوه با توجه به حقيقي يا حقوقي بودن آن متغيير است .

همچنين تعداد محصول درخواستي و طبقات مورد تقاضا نيز در ميزان اين هزينه تاثيرگذار است .

 

هزينه ثبت برند وجوه تاييد اظهارنامه و آگهي نوبت اول و روزنامه رسمس دوم را نيز شامل مي شود.
در اين خصوص و جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با متخصصان ، مشاوران و وكلاي حقوقي باتجربه ثبت پايتخت تماس حاصل فرماييد.
 

چنانچه از متقاضيان ثبت شركت ، ثبت برند ، ثبت تغييرات و ديگر خدمات حقوقي و ثبتي
از قبيل اخذ كد اقتصادي و اخذ كارت بازرگاني و… هستيد ،
مجموعه ثبت پايتخت همراه و ياري گر شما در تمامي مراحل آن خواهد بود .
براي اين منظور به صفحات لينك شده مراجعه نموده و مطالب را با دقت مطالعه كنيد .
سپس با ما تماس بگيريد . مشاوران ، متخصصان و حقوقدانان ثبت پايتخت در خدمت شما خواهند بود.
همواره رضايتمندي شما در اولويت امور ما قرار دارد .


ثبت تغييرات


در اين بخش به نحوه ثبت تغييرات شركت و هزينه ثبت تغييرات و مطالبي از اين خصوص خواهيم پرداخت .

انجام هر گونه تغييرات در شركتي كه قبلا به ثبت قانوني رسيده است اعم از :

تغييرنام شركت ، تغيير موضوع فعاليت ، تغيير نشاني ، افزايش يا كاهش سهام يا سرمايه ،

تبديل سهام به بي نام و با نام ، افزايش يا كاهش سهام يا سرمايه ، تغيير در تعداد مديران 

شركت ، تغيير در حقوق نوع خاصي از سهام ، تمديد هيئت مديره بازرسين ، 

ورود و خروج در مسئوليت محدود ، تغيير تابعيت شركت ، اصلاحات ماده اساسنامه از جمله :

 حق امضا ، تعداد اعضاي هيئت مديره ، تصويب اساسنامه جديد و…

مي بايست حتما ثبت شده و به اطلاع اداره ي ثبت شركت ها برسد .

نحوه ثبت تغييرات شركت
نحوه ثبت تغييرات شركت به صورت زير مي باشد :

تنظيم نمودن يك صورت جلسه كه امضاي تمامي شركا را در خود دارا باشد.

 

-رجوع كردن به پايگاه اينترنتي اداره ثبت شركت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir 
-بارگذاري مدارك خواسته شده در پايگاه اينترنتي مذكور
 

-فرستادن مدارك بصورت پستي به اداره ثبت شركت ها

 

 

-مراجعه نمودن به اداره ثبت شركت ها و تاديه هزينه هاي قانوني مقرر شده براي اخذ آگهي تغييرات تاديه هزينه ي روزنامه رسمي
-صادر شدن آگهي
 

هزينه ثبت تغييرات
هزينه ثبت تغييرات ، بستگي به نوع تغييرات دارد .
تنظيم كردن صورت جلسه و ثبت آن در پايگاه اينترنتي و پيگيري تا حصول پيش نويس آگهي با توجه به سياستهاي قيمت گذاري مراكز ثبتي متفاوت است.
ولي معمولا حدود ۳۰۰ الي ۴۵۰ هزار تومان به بالا است . 
وجه مربوط به روزنامه رسمي تغييرات شركت نيز در حدود ۸۰/۰۰۰ تومان مي باشد .
**در خصوص امور ثبت شركت ، ثبت برند ، تغييرات ثبتي ، كارت بازرگاني ، رتبه بندي و ساير خدمات حقوقي و ثبتي،
مجموعه ثبت پايتخت همراه و ياري گر شما در تمامي مراحل خواهد بود .
براي اين منظور به صفحات مربوطه مراجعه نموده و مطالب را با دقت مطالعه كنيد .


كد اقتصادي


مطابق قانون تجارت كليه شركت ها تا دو ماه بعد از ثبت كردن شركت مي بايست جهت اخذ و پيگيري كد اقتصادي و انجام امور مالياتي مربوطه اقدام نمايند . دريافت كد اقتصادي براي اموري مانند :

گرفتن كارت بازرگاني ، گواهي ارزش افزوده ، شركت نمودن در مناقصه و مزايده ها ، قرارداد تجاري با اشخاص حقيقي يا حقوقي ، ارائه اظهارنامه هاي مالياتي و ارزش افزوده ضروري است .

دريافت كد اقتصادي
 

 

جهت دريافت كد اقتصادي ، موسسه ثبت پايتخت مراحل زير را طي مي كند :
 

شروع كار← انعقاد قرارداد ← تحويل كار به كارشناس ←

تماس با مشتري جهت معرفي خود و مراحل اداري ← دريافت مدارك مورد نياز ←

رفتن به اداره دارايي مربوطه ← تشكيل پرونده اوليه ← گرفتن معرفي نامه مستقلات ←

گرفتن نامه تائيد مستقلات كه دو حالت دارد

۱- رد ميشود : در صورت مسكوني بودن آدرس مميز آنرا رد كرده كه مشتري ميتواند در اين مرحله تغيير آدرس دهد ) ۲- تاييد ميشود : وارد مرحله تشكيل پرونده نهايي ميشود ←

ارسال اصل مدارك به انضمام كپي آنها به اداره دارايي حوزه مربوطه ← تشكيل پرونده نهايي ←

آماده شدن پرونده ظرف ۴۸ ساعت الي يك هفته مراجعه به اداره براي جويا شدن از انجام تشكيل پرونده ←

در صورت تاييد اداره تشكيل پرونده نهايي ←

دريافت كد از اداره مربوطه ← تحويل كد به حسابداري جهت تسويه گرفتن كپي از تمامي مدارك جهت بايگاني ←

پايان كار

پيگيري كد اقتصادي

ابتدا مي بايست وارد سامانه اينترنتي سازمان امور مالياتي شويد .

پس از ثبت نام در اين سايت مراحل زير را انجام دهيد :

نخست وارد سامانه اينترنتي tax.gov.ir شده و

جهت پيگيري كد اقتصادي وارد قسمت پيگيري سريع از وضعيت ثبت نام شماره اقتصادي

از قسمت ثبت نام و صدور شماره اقتصادي گزينه ورود به سامانه را انتخاب نماييد. 

در صفحه باز شده روي پيوند پيگيري سريع وضعيت ثبت نام شماره اقتصادي كليك نماييد .

سپس كد رهگيري پيش ثبت نام خود را وارد نماييد .

حال مي توانيد تمامي تراكنش‌هاي صورت گرفته را با تاريخ رخداد آن را

 

به صورت دقيق مشاهده كنيد .

مجموعه ثبت پايتخت همراه و ياري گر شما در تمامي مراحل ثبت شركت ، ثبت برند ، ثبت تغييرات خواهد بود .
 براي اين منظور به صفحات لينك داده شده مراجعه نموده و مطالب را با دقت مطالعه كنيد .
 سپس با ما تماس بگيريد . مشاوران ، متخصصان و حقوقدانان ثبت پايتخت در خدمت شما خواهند بود. 
 

رضايتمندي شما همواره در اولويت امور ما قرار دارد .

 

 

كارت بازرگاني


با داشتن كارت بازرگاني اشخاص مي توانند اقدام به بازرگاني در عرصه واردات و صادرات كالا نمايند .  هزينه كارت بازرگاني با توجه به تعداد و نوع كالا و محصولات متفاوت است . با داشتن اين كارت معتبر مي توان به ثبت نمودن سفارش و ترخيص كالا ، انجام كارهاي حق العمل كاري در گمرك، صادرات محصولات مجاز ، ثبت برند و علايم لاتين و … پرداخت .

مراحل ثبت كارت بازرگاني در مجموعه ثبت پايتخت
شروع كار ،  انعقاد قرار داد ، وارد كردن اطلاعات در اكسل ، تماس با مشتري جهت معرفي ، دريافت مدارك از مشتري ، ثبت

اطلاعات در سامانه كد اقتصادي ، ثبت اطلاعات در سامانه ي كارت بازرگاني و فرستادن فرم دال از مشتري ، بارگذاري فرم دال در سامانه و الف و پولشويي به مشتري ، گرفتن فرم دال از مشتري ، بارگذاري فرم دال در سامانه كارت بازرگاني ، چك كردن سامانه جهت 45 شدن پيش ثبت نام الكترونيكي كد اقتصادي ، ثبت اطلاعات در سامانه ثبت شركت ها جهت اظهارنامه دفاتر تجاري ، فرستادن كار به وكيل جهت گرفتن اظهارنامه دفاتر تجاري از اداره ثبت شركت ها ، وارد كردن شماره اظهار نامه دفاتر تجاري و بارگذاري كل مدارك و تاييدنهايي در سامانه كارت بازرگاني  ، در صورت تاييد كارشناس و نداشتن نقص گرفتن وقت كلاس براي مشتري ، مراجعه حضوري

مشتري به اتاق بازرگاني و شركت در كلاس ها و پس از اتمام كلاس ها شركت در آزمون ، پس از قبولي در كلاس و تاييد

كارشناس رفتن كارشناس به محل جهت بازديد ، در صورت تاييد بازديد رفتن به اداره به همراه مشتري جهت تشكيل پرونده و

ارجاع كل مدارك به حسابداري جهت تسويه ، صدور كارت و ارسال به آدرس مشتري پس از يك هفته ، پايان كار

مدارك لازم كارت بازرگاني شركتي
1. فتوكپي برابر اصل كارت ملي و شناسنامه مديرعامل كه بايد حق امضا شركت را هم داشته باشد.

2.كپي برابر با اصل پشت و رو كارت پايان خدمت مديرعامل

3. يك  قطعه عكس 4در 6 مديرعامل

4.كپي برابر با اصل مدارك تحصيلي حداقل ديپلم(در صورت نداشتن مدرك تحصيلي ، يك شخص كه داراي كارت بازرگاني مي باشد مي بايست معرف شما شود)

5.گواهي عدم سو سابقه مديرعامل

6.كپي مدارك ثبت شركت و روزنامه رسمي تاسيس و تغييرات شركت و در موضوع شركت حتما آيتم واردات و صادرات مي بايست ذكر شده باشد.

7.سرمايه ثبتي شركت مي بايست بيشتر از 500 هزار تومان باشد.

8.پيش ثبت نام كد اقتصادي جديد

9.كد اقتصادي 16 رقمي

10.پلمپ دفاتر شركتي از اداره ثبت شركت ها

11.پيش ثبت نام ارزش افزوده

12.گواهي تاييديه مالياتي

13.گواهي پلمپ بازرگاني ثبت شده در اداره ثبت شركت ها

14.اجاره نامه هولوگرام دار بنام شركت به نمايندگي مديرعامل

15.تاييديه حساب جاري بنام شركت كه حداقل يكسال از آن گذشته باشد و در صورت نبود

دو مورد از موارد زير :
– مبلغ 20 ميليون تومان تا زمان دريافت كارت در حساب جاري كه شركت متقاضي افتتاح كرده بلوكه شود كه اين آيتم بصورت ثابت است و يكي از موارد زير نيز بايد انتخاب شود :

–يك سند مالكيت بنام شخص متقاضي كه هر شش دانگ بنام شركت متقاضي باشد يا يكي از اعضا هيئت مديره

–گردش حساب جاري شركت متقاضي باشد يا يكي از اعضا هيئت مديره حداقل 200ميليون تومان در يك سال گذشته باشد.

هزينه كارت بازرگاني
همانگونه كه عنوان گرديد ، هزينه كارت بازرگاني بر اساس نوع و تعداد كالاها و يا محصولات متفاوت است. براي يافتن پاسخ سوالات خود در خصوص هزينه كارت بازرگاني ، اخذ كد اقتصادي ، دفاتر پلمپ و غيره با مشاوران حقوقي ثبت پايتخت تماس حاصل نماييد .

مجموعه ثبت پايتخت در خصوص امور دريافت كد اقتصادي و كارت بازرگاني ، دفاتر پلمپ ، شركت رتبه دار

و ساير خدمات آماده خدمتگذاري به شما متقاضيان گرامي مي باشد .

شركت رتبه دار


برخي افراد با خريد شركت رتبه دار ، به سرعت و با صرف حداقل زمان رتبه خود را ارتقا مي دهيد و از مزاياي بسيار آن استفاده مي كنند. در اين بخش مزيت هاي خريد اين شركت ها را عنوان مي داريم و درخصوص قيمت خريد و فروش شركت رتبه دار بحث خواهيم كرد.

نقاط قوت شركت رتبه دار
چنانچه قصد خريد اين نوع شركت ها را داريد در زمان و وقت براي شركت خود صرفه جويي كرده ايد .

 چرا كه نيازي به طي كردن بسياري از مراحل ثبت شركت ، دريافت شماره اقتصادي ، گواهي ماليات بر ارزش افزوده و ديگر مراحل زمان گير نداريد .

با خريد يك شركت معتبر از شهرت و سابقه شركت به ثبت رسيده استفاده مي كنيد و زودتر به موفقيت و سود دست مي يابيد .

تمامي امتياز هاي شركت به خريدار (مانند دارايي‌ ، سهام و…)به محض حضور در محضر و انجام مراحل نقل و انتقال شركت رتبه دار به شما تعلق مي يابد .

مي توانيد به راحتي و بدون اتلاف زمان در مزايده و مناقصه ‌ها و ديگر برنامه ها شركت كنيد .

به گواهي عدم سو سابقه نيازي نخواهيد داشت .

و…

 
خريد شركت رتبه دار
نكات مهم در خصوص خريد شركت رتبه دار :

به اينكه شركت از چه نوعي است مثلا با مسئوليت محدود است يا شركت سهامي عام يا غيره توجه لازم را داشته باشيد .

در پايه‌‌ رتبه شركت ، گريد شركت دقت كافي را داشته باشيد .

مدت زمان احداث شركت را بررسي و چك كنيد. 

از  مكان شركت با توجه به ادرس ثبت شده ي آن بازديد نماييد .

ميزان كاركرد و درآمد و سود آن را پرس و جو و كاملا تحقيق نماييد .

بپرسيد شركت داري كد اقتصادي هست يا خير

از بدهي مالياتي آن اطلاع لازم را بدست اورديد .

و…

دفاتر پلمپ


وجود دفاتر پلمپ مطابق ماده 6 قانون تجارت براي همه اشخاص حقيقي و حقوقي بعد از ثبت شركت براي اظهار هزينه ها و درآمدهاي خود ضروري و الزامي ميباشد .
 

سير مراحل دفاتر پلمپ در پايتخت ثبت
 

شروع كار ← انعقاد قرارداد ← تحويل كار به كارشناس ← تماس با مشتري جهت معرفي كارشناس مربوطه ←
تحويل مدارك مورد نياز ← وارا اطلاعات در سامانه ثبت ← ذخيره كردن شماره پيگيري در word ← گرفتن
پرينت از رسيد پذيرش و اظهار نامه ← ارسال اظهارنامه و رسيد پذيرش براي مشتري جهت امضا و مهر شركت
چك كردن تسويه پلمپ از حسابداري براي ارسال پست ← ضميمه كردن يك نسخه رسيد و يك نسخه روزنامه
رسمي شركت داخل پاكت ← چسباندن رسيد پذيرش دژي پاكت پستي ← چك كردن روزانه آن در سامانه اطلاع
دادن به حسابداري براي پرداخت هزينه ← چك كردن روزانه سامانه تا مرحله ( مرسوله تحويل گيرنده شده است )← پايان كار

 

پيگيري دفاتر پلمپ
 

به سامانه اداره ثبت شركت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir ( بخش پيگيري دفاتر پلمپ ) مراجعه كرده و مراحل اينترنتي آنرا طي كنيد .

 

هزينه دفاتر پلمپ
 

 

هزينه پلمپ مي شود بصورت اينترنتي و از طريق سامانه ثبت شركت ها پرداخت گردد .

يكي ازاين هها، وجه مربوط به ارسال مدارك به اداره ثبت شركت ها از طريق پست مي باشد.

مدارك مورد نياز اخذ دفاتر پلمپ
تصوير تمامي شناسنامه و كارت ملي برابر اصل در ” دفترخانه اسناد رسمي يا توسط وكيل قانوني شركت ” همگي اعضاي موسسه
آگهي تاسيس يا تغييرات
مهر شركت

هزينه ديگر مربوط به خود دفترها و هزينه ارسال آن براي متقاضيان مي باشد .

جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره هزينه دفاتر پلمپ با ثبت پايتخت تماس حاصل نماييد .

مجموعه پايتخت ثبت در خصوص امور دريافت كد اقتصادي ، ثبت تغييرات ، رتبه بندي و ساير خدمات

آماده خدمتگذاري به شما متقاضيان گرامي مي باشد .

رتبه بندي


يكي از كارهاي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي : رتبه بندي و مشخص كردن صلاحيت دست اندركاران نظام فني و اجرايي در داخل كشور است .  رتبه بندي را مي توان معياري بر طبق قوانين تدوين شده و به ازاي احراز شرايط لازم از طرف اين نهاد براي فعاليت شركت ها در نظر گرفت . در ادامه اين مطلب ، ثبت پايتخت معني تامين مهندس رتبه دار و مهندس رتبه بندي را عنوان مي دارد .
مهندس رتبه بندي
شركت ها براي دريافت رتبه پيمانكاري يا اخذ رتبه مشاور ، نيازمند نيروهاي امتياز آور هستند.

*نيروهاي امتياز آور را مي توان افراد و مهندساني دانست كه در رشته مورد تقاضا تحصيل كرده و مدرك آن رشته را دريافت نموده اند.

*اين مهندسان بايد داراي سابقه كاري در آن حوزه باشند .

*شركتهاي جديد كه ميخواهند گريد دريافت كنند :
نيازمند وجود حداقل مهندس با سابقه بيمه از شركت رتبه دار درهيئت مديره خود هستند.

*قطعا فعاليت شركت هاي پيمانكاري در حيطه اجرايي و اجراي پروژه هاي عمراني و قراردادهاي اجرايي در زمينه ي ساخت و نظارت بر پيمانكار مي باشد .

اما شركت هاي مشاور در حيطه طراحي و نظارت و نظارت بر ساخت فعاليت دارند و واسطه ي پيمانكار و كارفرما مي باشند.
در بحث رتبه بندي شركت هاي پيمانكاري امتياز نيروي انساني متخصص ، امتياز كارهاي انجام شده و امتياز توان مالي مورد بررسي مي گردد .

ولي در رتبه بندي شركت هاي مشاور علاوه بر نيروي فني و مهندسي ، امكانات فني و نرم افزاري آن شركت ها نيز بررسي مي شود .

رتبه بندي شركت ها در بخش هاي زير صورت پذير است :
پيمانكاري رتبه بندي مشاوران
شركت هاي انفورماتيك رتبه بندي شركت هاي EPC
رتبه بندي اندوه سازان

مجموعه ثبت پايتخت در خصوص امور ثبت شركت ، شركت رتبه دار ، دفاتر پلمپ 

و ساير خدمات آماده خدمتگذاري به شما متقاضيان گرامي مي باشد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۸:۰۱ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)